Sunday, April 15, 2007

Lördag:
Tänkte att jag skulle slinga håret. En bra idé kände jag. I med färg med den speciella slingborsten. Kammade allt åt sidan och lade i färg, sen kom jag på att jag måste ju ta andra sidan med så då kammade jag över håret. Slingorna blandades med resten av håret.
Efter färgen var isatt såg jag att man skulle ta av ett hölje på den speciella slingborsten. I med färg igen. Såg jätteljust ut fram till att jag sköljde av det. ORANGE! Och inte slingor. Allt var orange.
Marie kom med idén att lägga in några i folie och färga resten mörkt. Hon hade färg hemma.
Blev bättre men nu är det mörka mörkt som fan. Svart! Och med blonda slingor. Bättre än orange men lite för mörkt. Skitsamma. Ser iallafall inte ut som en morot.

Söndag:
Satte kl på 12. Jan ringde och väckte mig halv. Är yr idag och sjukt trött i kroppen. Ska snart på "arbetsintervju" med ÖresundsAssistans. Ut och grilla i Mölle och träffa killen som jag eventuellt ska jobba hos.
Har ont i halsen och känner mig förkyld. Jobbigt. Men det ska bli kul.

Har en plan. Får jag inte detta jobbet eller väljer att inte ta det ifall lönen är för låg och inte får Citymail som jag sökt och ska besöka i veckan med mitt CV så ska jag fan söka posten i Humlebaek. Ska face the fear och pendla. Ska nog åka dit på torsdag och lämna mitt CV. Har lyckats att ragga med mig Danne.

Mina nya skor passar med mina linnebyxor. Och ett linne och håret i tofs till det blir mysigt somrigt bohemiskt.

Färgade underhåret på Marie igår med en handske bara. Min vänsterhand är svart och ser jätteskitig ut.

No comments: