Sunday, February 15, 2009

4 comments:

Nicole Karlsson said...

Hejsan magnus.
Ville bara säga att jag värkligen älskar dej och din roll i "hata göteborg" är värkligen kär i den lukas du är där. Ville veta om du är honom i värkligheten eller vem du är på riktigt.
LOVE YOU <33 du är fett snygg ((:

Anonymous said...

Hej,

Calle Falksten heter jag och arbetar på Barabamba klassåterträffar. Såg på din blogg att du skulle gå på en av barabambas klassfester. Hittade ingen mailadress till dig så väljer att kontakta dig via kommentarsfältet istället.

Saken är den att vi nu på Barabamba samlar ihop historier från folks klassåterträffar. Fann några kärleken på klassfesten ? återförenades mobbaren med den mobbade ? startade några en kennelklubb tillsammans ? Eller gjorde rentutav… Ja, där kanske du har en alldeles speciell historia att berätta.

Har du en historia du vill berätta , trivial såväl som djupblodande, tveka inte att höra av dig till mig snarast möjligt.

Jag är nåbar på tfn ; 031 - 3377030 eller på mailadressen ; Calle@barabamba.se

Vänligen

Calle Falksten

Anonymous said...

varför bytte du bloggplats nu när jag äntligen hittade dig och la till dig !? haha

Anonymous said...

varför bytte du bloggplats nu när jag äntligen hittade dig och la till dig !? haha